قالب پرشین بلاگ

مستطیل آبی

مستطیل آبی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرهای ورزشی و آدرس footballworldnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مردان روبرتو مانچيني در اين ديدار نمايش فوق‌العاده‌اي داشتند و هم بارها حمله کردند و هم مانع شکل‌گيري حملات يونايتد شدند.

سيتي تا دقيقه 15 نتوانست حمله‌اي جدي داشته باشد و در اين دقيقه بود که سانتر کارلوس تبس را فيل جونز از مقابل دروازه يونايتد برگرداند. البته خود جونز در حرکت منتهي به اين موقعيت آفسايد را پر کرده بود.


اندکي بعد سرخيو آگوئرو از فاصله‌اي نزديک توپ را به بيرون زد. پس از او هم پابلو سابالتا موقعيتي خوب داشت که توپ را با پاي چپ زد و فرصت را از دست داد. اگر او توپ را رها مي‌کرد آگوئرو موقعيت بسيار بهتري داشت.

سيتي به حملات خود ادامه مي‌داد اما در حالي که به نظر مي‌رسيد دفاع يونايتد بازشدني نيست در لحظات تلف‌شده نيمه اول بود که سيتي به گل رسيد. کرنري از سمت راست روي دروازه ارسال شد و جاي‌گيري عالي جوليون لسکات مانع آن شد که کريس اسمالينگ بتواند به موقع به ونسان کمپاني برسد. کمپاني به هوا برخاست و با ضربه سري محکم دروازه داويد دخئا را گشود.

تيم فرگوسن در نيمه دوم به پيش تاخت و دني ولبک هم در دقيقه 60 به ميدان رفت. مانچيني هم نايجل دي‌يونگ را به جاي کارلوس تبس به ميدان فرستاد. دي‌يونگ چند دقيقه پس از ورود به ميدان با خطايي خشن ولبک را سرنگون کرد و کارت زرد گرفت؛ فرگوسن پس از اين خطا با عصبانيت به سمت مانچيني رفت و با او درگيري لفظي پيدا کرد.

يونايتد تلاش مي‌کرد موقعيت ايجاد کند و سيتي در ضدحملات خطرناک بود. يحيي توره که نقشي تهاجمي‌تر پيدا کرده بود دو شوت خوب به سمت دروازه دخئا زد که هر دو به بيرون رفت.

حضور آنتونيو والنسيا در دقيقه 78 و اشلي يانگ در دقيقه 83 براي يونايتد ثمربخش نبود و سيتي دو موقعيت خوب ديگر را در دقايق پاياني از دست داد. ابتدا ضربه گائل کليشي را دخئا به خوبي دفع کرد و سپس سمير نصري در نزديکي محوطه شش قدم صاحب توپ شد اما اصرار او به دريبل زدن باعث شد توپش را از دست بدهد.

سيتي و يونايتد هر دو 83 امتيازي هستند اما سيتي تفاضل گل 61+ دارد و يونايتد تفاضل 53+ و يونايتد يا بايد دو ديدار باقي‌مانده را با بردهايي بسيار پرگل پشت سر بگذارد يا اين که منتظر لغزش سيتي باشد تا به قهرماني بيستم خود در ليگ انگليس دست يابد. در غير اين دو حالت سيتي است که قهرمان مي‌شود.



نظرات شما عزیزان:

alireza
ساعت16:58---12 ارديبهشت 1391
سلام
وبلاگ خیلی قشنگ و پر محتوایی داری
عالیه
راستی تا حالا فکر کردی که سایت داشته باشی
آیا فرق سایت و وبلاگو میدونی؟
میدونی بهیته سازی چیه؟
.....

برای این که به جواب تموم سوالات برسی و صاحب یک سایت بشی کافیه بیای تو سایت ما

www.ccacompany.com


CCA company


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 12 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 16:22 ] [ mahiar ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار فوتبال را از ما بخواهید
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 479
بازدید دیروز : 73
بازدید هفته : 607
بازدید ماه : 605
بازدید کل : 64511
تعداد مطالب : 401
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1