قالب پرشین بلاگ

مستطیل آبی

مستطیل آبی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرهای ورزشی و آدرس footballworldnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ديدار پاياني تورنمنت هشت جانبه رياست جمهوري قزاقستان عصر امروز چهارشنبه بين تيم‌هاي فوتبال نوجوانان ايران و مجارستان برگزار شد که شاگردان علي‌دوستي مهر با برتري 3 بر يک برابر حريف‌ اروپايي‌ خود، به عنوان قهرماني اين جام دست يافتند. در اين بازي که در ورزشگاه 40 هزار نفري اصلي شهر آلماتي قزاقستان برگزار شد، علي ريگي(5 و 46) و کرملاچعب(79) براي تيم ايران گلزني کردند و تک گل تيم مجارستان هم در دقيقه 7 به ثمر رسيد.

 سيدسجاد سيد، سيدمجيد حسيني، ميلاد داعي، ساسان جافري، امير نصر آزاداني، عرفان وجداني، سعيد عزت اللهي(74- محمد خسروي)، صادق محرمي ، علي هزامي(65- رضا کرملاچعب)، اميرمحمد مظلوم(56- کميل حق‌زاده) و علي ريگي در اين مسابقه براي تيم نوجوانان ايران به ميدان رفتند.

 

 با اين پيروزي و قهرماني در مسابقات، تيم ايران صاحب جايزه 10 هزار دلاري شد. تيم مجارستان هم با قرار گرفتن در جايگاه دوم، جايزه 6 هزار دلاري اين جام را از آن خود کرد.

 

 در ديدار رده‌‎بندي اين تورنمنت، تيم‌هاي قزاقستان و آذربايجان در جريان بازي به تساوي يک بر يک رضايت دادند اما در ضربات پنالتي تيم ميزبان با پيروزي 5 بر 4 در جايگاه سوم قرار گرفت و جايزه 4 هزار دلاري اين جام را بدست آورد.

 

 تيم‌هاي نوجوانان ارمنستان و ترکيه هم در جريان بازي به تساوي يک بر يک دست يافتند اما در ضربات پنالتي تيم ترکيه به برتري 4 بر 3 دست يافت و مقام پنجم اين جام را به خود اختصاص داد. گرجستان هم با پيروزي يک بر صفر برابر ترکمنستان مقام هفتمي اين تورنمنت را از آن خود کرد.

 

 کاروان تيم ملي فوتبال نوجوانان ايران امشب آلماتي را به مقصد تهران ترک مي‌کند و 2:30 دقيقه بامداد روز پنجشنبه وارد تهران مي‌شود.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 14 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 15:15 ] [ mahiar ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار فوتبال را از ما بخواهید
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 183
بازدید دیروز : 73
بازدید هفته : 311
بازدید ماه : 309
بازدید کل : 64215
تعداد مطالب : 401
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1