قالب پرشین بلاگ

مستطیل آبی

مستطیل آبی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرهای ورزشی و آدرس footballworldnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





هفته سي و هفتم رقابتهاي لاليگا امشب به صورت همزمان برگزار مي شود.



اين درحالي است که با پايان يافتن رقابتهاي هفته سي و ششم اين رقابتها، رئالي ها به عنوان قهرمان زودهنگام اين فصل شناخته و قهرماني شان را درميدان سيبلس جشن گرفتند



درپايان هفته سي و ششم اين رقابتها،رئال مادريد با 94 امتياز در صدر جدول قرار دارد. بارسلوناي 87 امتيازي دوم است و والنسيا با 58 امتياز رده سوم جدول را دراختيار دارد. مالاگا با 55 امتياز تيم چهارم جدول است و تيمهاي لوانته، اتلتيکومادريد، مايورکا، اتلتيک بيلبائو، اوساسونا و سويا در رده هاي پنجم تا دهم جدول هستند.



ديدارهاي هفته سي و هفتم، همگي امشب و راس ساعت 21.30 به وقت ايران اغاز مي شود.



برنامه بازيهاي اين هفته لاليگا بدين ترتيب است:





اتلتيک بيلبائو – ختافه



اتلتيکومادريد-مالاگا



بارسلونا- اسپانيول



مايورکا- لوانته



اوساسونا- رئال سوسيداد



سويا- رايو وايه کانو



والنسيا- ويارئال



رئال ساراگوسا- راسينگ سانتاندر



اسپورتينگ خيخون- رئال بتيس



گرانادا- رئال مادريد

 

هفته سي و هفتم رقابتهاي سري آ امشب با برگزاري دو ديدار آغاز مي شود و ساير بازيها در روز يکشنبه دنبال خواهد شد.



درپايان هفته سي و ششم اين رقابتها ، يوونتوس با 78 امتياز صدرنشين اين رقابتهاست. ميلان با 77 امتياز دوم است و ناپولي و اودينزه هر دو با 58 امتياز تيمهاي سوم و چهارم جدول هستند. لاتزيو با 56 امتياز رده پنجم جدول را مال خود کرده و تيمهاي اينتر، رم، پارما، بولونيا و کاتانيا در رده هاي ششم تا دهم هستند.



برنامه بازيهاي اين هفته سري آ بدين ترتيب است:



شنبه 16 ارديبهشت (5مي)



لچه- فيورنتينا



رم- کاتانيا



يکشنبه 17 ارديبهشت (6 مي)



سيه نا- پارما



آتالانتا- لاتزيو



بولونيا- ناپولي



اودينزه – جنوا



پالرمو- کيه وو



نووارا- چزنا



اينتر- ميلان



کالياري- يوونتوس


 

 

در ادامه هفته سي و هفتم رقابت‌هاي ليگ برتر انگليس فردا (يکشنبه) 7 ديدار انجام مي‌شود. در مهمترين پيکارهاي اين هفته نمايندگان شهر منچستر برابر رقبايي قرار مي‌گيرند که در راه قهرماني اين تيم‌ها مي‌توانند نقش بسزايي را ايفا کنند.



بر همين اساس منچسترسيتي که هفته گذشته با غلبه بر همشهري يونايتدي‌‌، جهش قابل توجهي از رده دوم به پله اول داشت، در ديدار دشوار خارج از خانه با نيوکاسل يونايتد حضور خواهد يافت. تيم تحت هدايت روبرتو مانچيني که هم اکنون مانند من‌يونايتد 83 امتيازي است ،به لطف برتري در «تفاضل گل»(8 گل زده بيشتر) خود را در صدر مي‌بيند و تا دو هفته ديگر که فصل 2012-2011 به پايان خواهد رسيد، 180 دقيقه تا قهرماني فاصله دارد.



البته «آبي‌هاي آسماني‌» در دقايق باقيمانده موظف هستند روند رو به پيشرفت و صعودي چند هفته گذشته خود را با کسب امتيازات لازم تکميل کنند. در صورتي که «آبي‌هاي آسماني» بتوانند مقابل نيوکاسل و هفته آينده برابر کوئينز‌پارک‌رنجرز به برتري برسند، قهرماني را از آن خود خواهند کرد.



در مقابل منچستريونايتد در اين تاريخ ميزبان سوانسي است. تيم تحت امر «سرآلکس فرگوسن» هفته قبل يک بر صفر از من‌سيتي شکست خورد و به رده دوم سقوط کرد.



سقوطي که شانس فتح مجدد ليگ توسط شياطين سرخ اولدترافورد را بسيار کاهش داد. با اين حال مردان «فرگي »‌نااميد نيستند. يونايتدها که همواره تا دقيقه آخر مسابقات خود و نيز آخرين ثانيه‌هاي هر فصل فوتبال، براي کسب نتيجه سعي و کوشش مي‌کنند، براي رويارويي خانگي با تيم ولزي کسب برد را در دستور کار دارند.



در واقع مربي 70 ساله در کنار سفارش مردانش به کسب پيروزي در جدال با سوانسي، چشم به ديداري که در سنت‌‌جيمز‌پارک انجام خواهد شد، دارد تا بلکه پاپيس سيسه، بازيکن سنگالي خط حمله راه ‌راه‌ پوشان نيوکاسلي همچون هفته‌هاي گذشته در کنار هم‌تيمي‌هايش بدرخشد، گلزني کند و با کسب پيروزي مقابل «مردان مانچو»‌ شگفتي ديگري را رقم بزند.



*برنامه ساير ديدارها به اين شرح است:



کوئينز‌پارک‌رنجرز – استوک‌سيتي



آستون‌ويلا – تاتنهام



ولورهامپتون – اورتون



فولام- ساندرلند



بولتون – وست‌برومويچ‌آلبيون



در شرايط کنوني پس از منچسترسيتي و منچستريونايتد که در رده‌هاي اول و دوم جاي دارند، آرسنال با 66 امتياز صاحب پله سوم است.



در پايين جدول 20 تيمي ليگ برتر ولورهامپتون با کسب 24 امتياز سقوطش به دسته اي پايين‌تر محرز است. اما تيم‌‌هاي بلکبرن، بولتون، کوئينز‌پارک‌رنجرز و ويگان نامزد سقوط به حساب مي‌آيند و تلاش براي گريز از مهلکه سقوط دارند.



 

اين هفته، هفته پاياني رقابتهاست و در پايان هفته سي و سوم رقابتهاي بوندس ليگا، دورتموند با 78 امتياز در صدر جدول است. بايرن مونيخ با 70 امتياز دوم است و شالکه 61 امتيازي تيم سوم جدول است . بوروسيا مونشن گلادباخ، با 57 امتياز تيم چهارم جدول است. بايرلورکوزن، اشتوتگارت، هانوفر، وولسفبورگ، وردربرمن و نوربرنگ در رده هاي پنجم تا دهم جدول هستند.



برنامه آخرين هفته رقابتهاي بوندس ليگا بدين ترتيب است:



بوروسيا دورتموند- فرايبورگ



هانوفر- کايزرسلاترن



هرتابرلين- هوفنهايم



نورنبرگ- بايرلورکوزن



اشتوتگارت- وولفسبورگ



وردربرمن- شالکه



کلن- بايرن مونيخ



ماينتس- بوروسيا مونشن گلادباخ



آگزبورگ- هامبورگ



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 16 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 15:55 ] [ mahiar ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار فوتبال را از ما بخواهید
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 98
بازدید دیروز : 73
بازدید هفته : 226
بازدید ماه : 224
بازدید کل : 64130
تعداد مطالب : 401
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1