قالب پرشین بلاگ

مستطیل آبی

مستطیل آبی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرهای ورزشی و آدرس footballworldnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بدون شک استرس و حساسيت ديدار مهم ترين نکته در نيمه اول ديدار دو تيم بود و اين موضوع را در چهره ي تک تک بازيکنان به وضوح مشاهده مي شد، حتي در ميان هواداران حاضر در ورزشگاه.
 

يوونتوسي ها هنوز بازي به شرايط طبيعي خود نرسيده بود که موفق شدند در 6 دقيقه ي بازي با فرار ديدني ميرکو ووچينيچ دروازه کالياري ميزبان را باز کنند و اين بهترين شروع براي يووه به شمار مي رفت.


 

بعد از گل همچنان استرس بر بازيکنان يووه حاکم بود و همين موضوع سبب شد تا پاس هاي اشتباه زيادي در ميان يوونتوسي ها رد و بدل شود و بازي کيفيت جالبي نداشته باشد.


 

پرس و دفاع منطقه اي بازيکنان کالياري باعث شده بود تا يوونتوسي ها تنها تا نزديکي محوطه ي جريمه ي حريف پيش روي کنند و بعد از آن با از دست دادن توپ به عقب بازگردند.


 

در اين نيمه ليختشتاينر در برخورد با مهاجم حريف به شدت مصدوم شد و کونته اولين تعويض خود را به اجبار انجام داد تا کاسرس در اين ديدار هم فرصت بازي پيدا کند.


 

در اواخر نيمه ي اول يوونتوسي ها بار ديگر توان واقعي خود را پيدا کرده بودند و موقعيت هاي مناسبي را توسط په په و کاسرس به دست آوردند اما موفق به افزايش گل هاي خود در اين نيمه نشدند.


 

نيمه دوم بدون هيچ تغييري در ترکيب دو تيم آغاز شد و در همان ابتدا پيرلو شانس خوبي را براي گلزني به دست آورد اما ضربه ي وي به بيرون از چارچوب رفت.


 

در ادامه بازي همان روند کسل کننده ي نيمه اول را به خود گرفت و بازيکنان يووه توانايي ايجاد موقعيت گلزني بر روي دروازه ي حريف ابي و اناري پوش را نداشتند.


 

کونته که شرايط بازي را نامناسب مي ديد دست به تعويض زد و جاکريني و بوريلو به ترتيب به جاي ويدال و متري به بازي آمدند و تنها چند دقيقه از تعويض بوريلو گذشته بود که يووه موفق شد گل دوم خود را به ثمر برساند.


 

در حالي که که به نظر مي رسد بوريلو گل دوم يووه را به ثمر رسانده اما در تصاوير تلويزيوني مشخص شد ميکله کانيني مدافع حريف دروازه ي خودي را باز کرده و در طرف مقابل اينتري ها گل سوم خود را وارد دروازه ي ميلان کردند.


 

بعد از گل دوم، يوونتوسي ها سعي در کنترل بازي داشتند و در واقع تمامي حواس بازيکنان يووه به ورزشگاه سن سيرو و جدال دو تيم ميلاني بود که اينتري ها پيروز ميدان بودند.


 

در نهايت با سوت داور ديدار بازي دو تيم کالياري و يوونتوس با برتري 2 - 0 بانوي پير به پايان رسيد و شاگردان آنتونيو کونته در نهايت شايستگي مقام قهرماني سري آ را به دست اوردند.

 



 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 18 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 15:38 ] [ mahiar ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار فوتبال را از ما بخواهید
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 606
بازدید دیروز : 73
بازدید هفته : 734
بازدید ماه : 732
بازدید کل : 64638
تعداد مطالب : 401
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1