قالب پرشین بلاگ

مستطیل آبی

مستطیل آبی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرهای ورزشی و آدرس footballworldnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





عزیز محمدی در خصوص فشردگی مسابقات و همچنین انتقاد به ساعت برگزاری دیدارهای لیگ صحبت‌های زیر را انجام داد.

* حتما صحبت‌های مهدی رحمتی را شنیده‌اید که از برگزاری فشرده لیگ گلایه داشت؟

اصلا فکر ‌کنید عزیز محمدی همه زمان بندی‌اش اشتباه است و خودتان به فکر برنامه ریزی باشید. من یک سؤالی دارم اگر دیروز بازی سایپا و استقلال برگزار نمی‌شد پس چه زمانی باید آن را برگزار می‌کردیم؟ من نمی‌توانم تاریخ لیگ قهرمانان آسیا را تغییر دهم. دیروز فقط به استقلال ظلم نشد ذوب آهن هم با مس سرچشمه بازی داشت، این تیم باید به اصفهان بازگردد و دوباره به تهران بیاید اما استقلال در تهران بازی داشت و باید در تهران با ذوب آهن بازی کند.


خودتان را جای من بگذارید. هفته بعد هم اگر هر کدام از این دو تیم به مرحله بعد صعود کند بازی هفته بیست و ششم را باید برای آنها لغو کنم. مگر در تعطیلات عید چند بازی می‌توانم برگزار کنم. از سوی دیگر هفته آخر لیگ هم باید همزمان برگزار شود.

* صحبت رحمتی این بود که به خاطر جام حذفی برنامه مسابقات را فشرده کرده‌اید؟

من نمی‌خواهم جواب رحمتی را بدهم ولی می‌خواهم به همه آنهایی که انتقاد دارند بگویم قرار بود از ابتدا فینال جام حذفی 9 اسفند برگزار شود اما همین رسانه‌ها و باشگاه پرسپولیس انتقاد کردند که چرا باید قبل از دربی استقلال در جام حذفی بازی کند ولی پرسپولیس مسابقه هفته قبل خودش را انجام دهد. ما هم با توجه به اینکه باید برای برگزاری دربی شرایط دو تیم را یکسان برنامه ریزی کنیم این انتقاد را منطقی دیدیم و پس از بررسی شرایط تصمیم گرفتیم به جای برگزاری فینال در 9 اسفند این مسابقه 25 اسفند برگزار شود.

* اما گفته می‌شود دلیل تغییر فینال جام حذفی شرایط نامساعد زمین حافظیه است؟

اصلا به این موضوع ربطی ندارد. باشگاه پرسپولیس خواسته بود استقلال قبل از بازی با این تیم در لیگ برتر بازی کند که این حق باشگاه پرسپولیس بود. یکی به من بگوید من چه کنم؟ همه فقط انتقاد می‌کنند ولی زمانی که از آنها می‌خواهم نظرات و پیشنهاداتشان را مطرح کنند کسی صحبت نمی‌کند. همه فقط زورشان به عزیز محمدی می‌رسد.

* بدنساز استقلال معتقد است 90 درصد آسیب دیدگی بازیکنان این تیم به دلیل فشردگی مسابقات است. همچنین این انتقاد مطرح شده که زمین‌های نامناسب این آسیب‌ دیدگی‌ها را بیشتر کرده است...

 آندو تیموریان در کدام زمین مصدوم شد؟ آیا من مقصر هستم که بازیکن دیگری به انگشت پای تیموریان ضربه زده است؟ جباری در تبریز مصدوم شد و خسرو حیدری در آزادی. این فشردگی مسابقات برای همه تیم‌ها است و شرایط این تیم با ذوب آهن یکسان برنامه ریزی شده است. اگر این تیم خوب بدنسازی و خوب استراحت نکرده ربطی به من ندارد. برگزاری مسابقات ربطی به من ندارد. برگزاری مسابقات هر 4 روز یکبار کاملا طبیعی است. تیم‌ها در اروپا هم هر 3،4 روز یکبار مقابل هم قرار می‌گیرند. بازیکنان تیم های اروپایی هر بازی 13 و 14 کیلومتر می‌دویدند اما بازیکنان ایرانی به زحمت 5 کیلومتر می‌دونند

* اما امکاناتی که باشگاه‌های اروپایی دارند باشگاه‌های ایرانی ندارند؟

حرفه‌ای بودن یعنی فقط به بازیکنان پول خوب بدهند؟ اینکه باشگاه‌های ما امکانات حرفه‌ای ندارند و زمین خوب ندارند تقصیر ما است؟ باید 22 اردیبهشت به خاطر لیگ قهرمانان آسیا و بازی‌های تیم ملی در مرحله دوم مقدماتی لیگ برتر را تمام کنیم. اصلا عزیز محمدی عقلش نرسیده و بازی‌ها را فشرده برگزار می‌کند، آسیا و فیفا هم عقل‌ نرسیده که بازی‌های تیم ملی را پشت سر هم و بدون در نظر گرفتن جغرافیای آسیا در نظر گرفته است؟ من در سازمان لیگ برنامه مسابقات را مقابل مظلومی گذاشتم و گفتم اگر پیشنهاد بهتری دارد به من بدهد و او هم گفت نمی‌توانیم بهتر از این برنامه ای که شما نوشته‌ایم برنامه ریزی کنیم.

* اگر سرمربی استقلال متوجه این شرایط شده پس هم خودش و هم عوامل این تیم از فشردگی مسابقات گلایه دارند؟

تا دیروز که نمی‌باختند این صحبت‌ها را نمی‌کردند اما حالا به فکر انتقاد افتادند.

* چرا جام حذفی را به صورت فشرده برگزار کردید. در این شرایط برخی تیم‌ها مثل مس، استقلال و شاهین در نیم فصل استراحت نداشتند؟

در همه جای دنیا وقتی مسابقات جام حذفی برگزار می‌شود بازی‌های لیگ تعطیل است و مسلم است آنهایی که به مراحل بالاتر رفته‌اند باید به میدان بروند و سایر تیم‌ها استراحت ‌کنند. نمی‌شود با یک دست دو تا هندوانه برداشت. تیمی که به مرحله بالاتر جام حذفی می‌رود مسلما برنامه‌های بازی بیشتری دارد. هر که بامش بیش، برفش بیشتر.

* قبل از شروع لیگ برنامه جام حذفی را به باشگاه‌ها داده بودید؟

ما از همان اول برنامه مسابقات را اعلام کردیم حتی بار دیگر از باشگاه‌ها خواستیم اگر نظری در خصوص برنامه ریزی دارند بدهند اما هیچ کس نظری نداشت.

* انتقاد دیگری که به سازمان لیگ وارد شده در خصوص ساعت برگزاری مسابقات است. فکر نمی‌کنید برگزاری بازی‌ها در ساعت 18 یا 17 در این هوای سرد کاهش تماشاگران را به دنبال داشته باشد؟

برای برنامه ریزی مسابقات فقط نباید به آن دسته از تماشاگرانی که به ورزشگاه می‌آیند توجه کرد. خیلی از علاقمندان به فوتبال هستند که می‌خواهند از منزل و تلویزیون در یک ساعت مناسب مسابقات را ببینند. باید طوری برنامه ریزی کنیم که همه هواداران بتوانند از فوتبال استفاده کنند. ساعت 14 هم برنامه ریزی داشته‌ایم اما رسانه‌ها انتقاد کردند که چرا بلافاصله بعد از ناهار مسابقه برگزار می‌شود و حالا که بازی ها ساعت 17 برگزار می‌شود می‌گویند هوا سرد است. در اروپا هم بازی‌ها ساعت 8 شب برگزار می‌شود. هوای اروپا سردتر از اینجا است. آنها با ما چه فرقی دارند. ما برای مردم کار می‌کنیم و باید در خدمت مردم باشیم.

* پرونده خشایار محسنی به کجا رسید؟

من در این مورد اطلاعی ندارم. یک جلسه ای برگزار شد و علیپور به زودی حکم آن را اعلام می کند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:9 ] [ mahiar ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار فوتبال را از ما بخواهید
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 158
بازدید دیروز : 73
بازدید هفته : 286
بازدید ماه : 284
بازدید کل : 64190
تعداد مطالب : 401
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1