قالب پرشین بلاگ

مستطیل آبی

مستطیل آبی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرهای ورزشی و آدرس footballworldnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





به نقل از سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، با گناهکار شناخته شدن عراق در استفاده از بازیکن 3 کارته و محروم در جریان دیدار مقابل امارات در گروه B مرحله سوم مقدماتی مسابقات انتخابی المپیک لندن 2012 ( ششم آذر) از سوی فیفا، امارات به نتیجه 3 بر صفر برنده اعلام شد.

بازی بین دو تیم از گروه B مسابقات در ورزشگاه شیخ خلیفه دوبی با تنیجه 2 بر صفر به سود عراق به پایان یافت اما 3 امتیاز این بازی به امارات داده شد، زیرا عراق از جسیم فیصل، بازیکن محروم خود در ترکیب تیم استفاده کرد.

این بازیکن در دور دوم مرحله مقدماتی مسابقات انتخابی المپیک مقابل ایران دومین کارت و در بازی بعد مقابل استرالیا در مرحله سوم در 22 نوامبر (اول آذر) سومین اخطار خود را دریافت کرد و بر طبق قوانین نباید در بازی مقابل امارات به میدان می‌رفت.

بر اساس ماده 55 قوانین انضباطی فیفا، عراق به پرداخت 7 هزار فرانک سوئیس (تقریبا معادل 7600 دلار آمریکا) محکوم شد. همچنین تیم المپیک این کشور با این شکست و تنها با یک امتیاز، پایین‌تر از استرالیا به قعر جدول گروه B مسابقات سقوط کرد. امارات با این 3 امتیاز، 8 امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به ازبکستان در مکان دوم قرار گرفت.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:15 ] [ mahiar ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار فوتبال را از ما بخواهید
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 361
بازدید دیروز : 73
بازدید هفته : 489
بازدید ماه : 487
بازدید کل : 64393
تعداد مطالب : 401
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1