قالب پرشین بلاگ

مستطیل آبی

مستطیل آبی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرهای ورزشی و آدرس footballworldnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، در ديدار پيروزي و ذوب آهن که 9 بهمن ماه در تهران برگزار شد، تماشاگران پيروزي در دقيقه 45 بازي مرتکب تخلفاتي شدند. همچنين اين تيم نيمه دوم با دو دقيقه تاخير و تيم ذوب آهن با چهار دقيقه تاخير وارد زمين شد. برهمين اساس کميته انضباطي ضمن رسيدگي به اين اتفاقات، باشگاه پيروزي را به پرداخت مبلغ بيست ميليون ريال جريمه نقدي به خاطر تخلفات تماشاگران و به خاطر تاخير در ورود به زمين شش ميليون ريال محکوم کرد. باشگاه ذوب آهن هم به پرداخت 12 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.


**جريمه باشگاه نفت تهران


براساس گزارش ناظر داوري و ناظر فدراسيون فوتبال، در ديدار تيم هاي سايپا و نفت تهران که 9 بهمن ماه در کرج برگزار شد، تيم نفت تهران در نيمه دوم با دو دقيقه تاخير وارد زمين شد. به همين دليل کميته انضباطي اين تيم را به پرداخت مبلغ شش ميليون ريال جريمه نقدي محکوم کرد. همچنين زمين ورزشگاه انقلاب کرج از سوي ناظران انضباطي و فدراسيون فوتبال داراي اشکالات خط کشي طولي و عرضي زمين اعلام شد. ضمن اينکه ايرادهايي در سيستم هاي صوتي و تصويري ورزشگاه انقلاب کرج مشاهده شده که مسبوق به سابقه هم بوده است. کميته انضباطي چنين اشکالاتي را براي رفع شدن به سازمان ليگ برتر گزارش داده است.


**جريمه نقدي مربي نفت آبادان


بر اساس گزارش ناظر داوري و ناظر بازي در ديدار تيم هاي فولاد خوزستان و نفت آبادان در اهواز، کاظم فراهاني مربي دروازه بانهاي تيم صنعت نفت آبادان در پايان بازي به داور اهانت کرد که از سوي کميته انضباطي سه جلسه از همراهي نفت آبادان محروم و به پرداخت مبلغ 10 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.


** جريمه نقدي حنيف عمران زاده


بر اساس گزارش هاي رسيده به کميته انضباطي و بررسي مصاحبه هاي حنيف عمران زاده بازيکن تيم استقلال تهران، وي پس از بازي استقلال برابر مس کرمان عليه داور بازي مصاحبه هايي را انجام داده که پس از احضار وي به کميته انضباطي در 11 بهمن، اظهارات و دفاعيات وي شنيده شد. بر همين اساس اين بازيکن به توبيخ کتبي با درج درپرونده و پرداخت 20 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.


** احضار مديرعامل و مربي راه ساري


کميته انضباطي فدراسيون فوتبال با بررسي گزارشات رسيده درباره مسابقه فوتسال ليگ برتر بين تيم هاي راه ساري و شهيد منصوري که در تاريخ هفتم بهمن 90 برگزار شد تخلفاتي صورت گرفت که بر اساس گزارش ناظران بازي جابر کيان نژاد مربي تيم راه ساري، مرتکب تخلفاتي شد. نامبرده بر اساس آيين نامه انضباطي و با صدور قرار موقت تا اطلاع ثانوي از همراهي تيم در تمامي مسابقات محروم و معلق شده است. جابر کيان نژاد براي اداي توضيحات درباره اتفاقات آن بازي، روز سه شنبه دوم اسفند 90 بايد به همراه مديرعامل باشگاه راه ساري جهت پاسخگويي در کميته انضباطي حاضر شوند.

 
 
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:17 ] [ mahiar ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار فوتبال را از ما بخواهید
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 172
بازدید دیروز : 73
بازدید هفته : 300
بازدید ماه : 298
بازدید کل : 64204
تعداد مطالب : 401
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1