قالب پرشین بلاگ

مستطیل آبی

مستطیل آبی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرهای ورزشی و آدرس footballworldnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





علي دايي در نشست خبري پيش از ديدار تيمش برابر داماش گيلان با بيان اينکه اين بازي يکي از فينال‌هاي پيش روي تيمش است، گفت: متاسفانه بازي رفت را برابر اين تيم شکست خورديم ولي تمام تلاش‌مان اين است که در بازي برگشت کار خوبي ارائه دهيم و به 3 امتياز برسيم. ما به نتايج قبلي داماش کاري نداريم چرا که اين تيم بسيار خوب است و يکي از دوستان بسيار نزديک من هدايتش را بر عهده دارد. من براي داماش و مهدي تارتار آرزوي موفقيت مي‌کنم اما نه در بازي فردا.

 وي ادامه داد: شناخت خوبي از داماش داريم ولي متاسفانه به دليل فشردگي بالاي مسابقه‌ها، نتوانستيم خيلي تمرين‌هاي تاکتيکي داشته باشيم اما بازيکنان ما انگيزه بالايي دارند که با تکيه بر آن مي‌توانيم به نتيجه دلخواه برسيم. البته ما مصدومان زيادي هم داريم که به دليل فشردگي بازي‌ها و خرابي زمين‌هاست ولي مطمئن هستم که مانند بازي با فجر، بازيکنان جانشين مي‌توانند جاي غايبين را پر کنند.

 دايي افزود: تا پيش از اردوي تيم ملي، دو بازي مهم پيش رو داريم که مي‌توانند سکوي پرتاب ما براي جدا شدن از قعر جدول باشند. ما مي‌توانيم با کسب پيروزي در اين دو بازي، ادامه فصل را با اعتماد به نفس بيشتري کار کنيم و مطمئن هستم که تيم ما مي‌تواند تا پايان فصل بسيار بهتر از اين باشد. هدف ما و علاقه شخصي من اين است که ما در پايان فصل در جايگاه پنجم تا هشتم جدول قرار بگيريم.

 در ادامه خبرنگاري از دايي درباره حضور دروازه‌بانان خارجي در ليگ برتر پرسيد که او گفت: به جز امارات، ساير کشورها از دروازه‌بانان خارجي استفاده مي‌کنند. آمدن دروازه‌بان خوب خارجي به ايران، مي‌تواند به پيشرفت دروازه‌بانان خودمان کمک زيادي کند و حفظ پيشرفت را بالا ببرد. نمي‌دانم چرا در کشور ما قانون برعکس است و به جاي ليگ دسته يک، حضور خارجي‌ها در ليگ برتر ممنوع شده است. دروازه‌بانان جوان ما بايد ابتدا در ليگ‌هاي پايين‌تر بازي کنند تا کار ياد بگيرند و پله پله به مراحل بالاتر برسند.

 در ادامه همچنين خبرنگاري به دايي گفت آيا فشردگي مسابقه‌هاي ليگ به تيمش لطمه‌اي نزده است، سرمربي راه آهن در پاسخ گفت: اين فشردگي براي همه تيم‌هاست اما بايد بگويم که اصلا حرفه‌اي نيست. به جز ورزشگاه آزادي که 80 درصد استاندارد است، ساير ورزشگاه‌ها امکانات اوليه را هم ندارند و ما فقط مسابقه‌ها را برگزار مي‌کنيم. اگر ظلمي هست براي همه به صورت مساوي است ولي بايد به سازمان ليگ هم کمي حق بدهيم. به نظر من اگر ليگ ما از بهار آغاز شود و اوج فشردگي‌اش در تابستان باشد، خيلي بهتر است چون در تابستان هم کيفيت زمين‌ها بهتر است و دانش‌آموزان و دانشجويان تعطيل هستند و مي‌توانند به تماشاي بازي‌ها بيايند.

 خبرنگار ديگري درباره تئاتري که يک گروه فرانسوي در جشنواره تئاتر فجر به روي صحنه برده بود و باعث ناراحتي دايي شده بود پرسيد. دايي در اين باره گفت: من پيش از اين هم گفته‌ام که کسي جرات ندارد از آدم‌هاي سياسي انتقاد کند. متاسفم براي کساني که در ايام دهه فجر اين گونه برنامه‌ها را اجرا مي‌کنند در حالي که خودشان اصلا نمي‌دانند دهه فجر و انقلاب چيست و مردم براي چه انقلاب کرده‌اند و ظاهرشان را طوري درست مي‌کنند که عوامفريبي کنند. اين مسئله بي‌کفايت بودن و بي‌مسئوليت بودن بعضي‌ها را نشان مي‌دهد که مي‌خواهند به هر قيمتي که شده، ميز خود را حفظ کنند. در همه جاي دنيا اگر کسي فقط يک روز به کشورش خدمت کرده باشد، او را روي سرش مي‌گذارند و به او احترام مي‌کنند ولي اينجا فقط دنبال خراب کردن انسان هستند. البته اعتباري که خدا به بنده‌اش داده است را کسي نمي‌تواند خراب کند. من روز به روز دلم بيشتر از اين آدم‌ها مي‌گيرد ولي مسئله‌ اين است که اين‌ها کف رودخانه هستند و مي‌روند و سنگ‌هاي درشت باقي مي‌مانند. اين مسائل هيچ بر روي من تاثير نمي‌گذارند چون خودم را مديون مردم مي‌دانم و عاشق آن‌ها هستم.

 دايي ادامه داد: وقتي برخورد مردم را با خودم مي‌بينم که در بدترين شرايط پشتيبان من بوده‌اند، مي‌فهمم که آن‌ها خيلي بهتر از مسئولان قدر اسطوره‌ها و قهرمانان‌شان را مي‌دانند. متاسفانه برخي مسئولان فقط به ميزشان چسبيده‌اند و نمي‌خواهند به هيچ عنوان از پايش بلند شوند. وقتي اين گونه آدم‌ها دور مي‌گيرند، اين مي‌شود که يک گروه فرانسوي چنين تئاتري را اجرا مي‌کنند و من براي مسئولاني متاسف هستم که اجازه اجراي آن را دادند. متاسفانه وقتي در تلويزيون و در برنامه‌اي که به اسم نمي‌دانم، "فلان بازار" به قهرمان‌ها توهين مي‌کنند، ديگر چه کار مي‌شود؟ خيلي حرف‌ها را نمي‌شود گفت و بهتر است در دل‌مان باقي بمانند تا تعبير‌هاي غلطي از آن‌ها نشود.

 سرمربي راه آهن در پايان گفت: من هرگز آدم سياسي نبوده و نيستم و به هيچ حزب و گروهي هم وابسته نيستم. من فقط به خدا و مردم وابستگي دارم اما نمي‌دانم چرا آدم‌هايي که براي همه چيز و در هر موضوعي مصاحبه مي‌کنند، چرا اين طور موقع‌ها چيزي نمي‌گويند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:19 ] [ mahiar ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار فوتبال را از ما بخواهید
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 122
بازدید دیروز : 73
بازدید هفته : 250
بازدید ماه : 248
بازدید کل : 64154
تعداد مطالب : 401
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1