قالب پرشین بلاگ

مستطیل آبی

مستطیل آبی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرهای ورزشی و آدرس footballworldnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





به نقل از سان، رایان گیگز که اولین حضور خود را برای «شیاطین سرخ» در مارس سال ۱۹۹۱ انجام داد، تاکنون رکورد ۸۹۷ بازی برای اولدترافوردی‌ها را ثبت کرده است. گیگز ۳۸ ساله که از چندی قبل مورد گفت‌‌وگوی تیمش برای انجام مذاکره بر سر امضا قرارداد یک ساله جدیدی قرار گرفت، اظهار داشت: مذاکرات فعلا دچار وقفه شده و بزودی از سرگرفته خواهد شد. در شرایط کنونی از وضعیت و احساس خوبی برخوردار هستم و می‌خواهم به فعالیتم کماکان ادامه دهم.

این هافبک در مدتی بالغ بر ۲۱ سال فعالیت ورزشی صاحب افتخارات پرشماری شد. او که ۱۲ مقام قهرمانی لیگ برتر، ۴ مقام نخست جام حذفی و ۲ فتح لیگ قهرمانان اروپا را درکارنامه ورزشی‌اش دارد، افزود: من آماده هستم برای منچستر بازی کنم و البته با باشگاه تا امضا قراردادی جدید همکاری کنم.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 15 بهمن 1390برچسب:, ] [ 15:54 ] [ mahiar ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار فوتبال را از ما بخواهید
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 603
بازدید دیروز : 73
بازدید هفته : 731
بازدید ماه : 729
بازدید کل : 64635
تعداد مطالب : 401
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1