قالب پرشین بلاگ

مستطیل آبی

مستطیل آبی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرهای ورزشی و آدرس footballworldnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





اگر ردنپ بخواهد در تاتنهام بماند و یا اینکه اتحادیه فوتبال انگلیس راه دیگری را پیش گیرد چه اتفاقی خواهد افتاد؟ در ادامه به گزینه‌های هدایت تیم ملی انگلیس، عوامل ضعف و قوت آنها را بررسی خواهیم کرد.

استورات پی‌یرس
سرمربی فعلی تیم زیر 21 ساله‌های انگلیس و تیم المپیک بریتانیا از سال 2007 با اتحادیه فوتبال انگلیس کار می‌کند و در دیدار دوستانه انگلیس مقابل هلند که 10 اسفند برگزار می‌شود روی نیمکت سه شیرها خواهد نشست. او پیش از این بین سال‌های 2005 تا 2007 سرمربی منچسترسیتی بود و یک دوره هم سرپرسرستی باشگاه ناتینگهام فارست را برعهده داشت.

نقاط قوت: پی‌یرس به دلیل اینکه هدایت تیم ملی زیر 21 ساله‌های انگلیس را برعهده دارد بسیاری از بازیکنان جوان را به خوبی می‌شناسد و این امتیاز بزرگی برای او به حساب می‌آید.

نقاط ضعف: او تجربه بسیار محدودی دارد و هرگز در هیچ رده‌ای و با هیچ تیمی عنوان قابل توجهی کسب نکرده است.

خوزه مورینیو
سرمربی فعلی رئال مادرید تقریبا هدایت هر تیمی را برعهده گرفته تمامی جام‌ها را با آن کسب کرده و بسیاری معتقدند او بهترین سرمربی حال حاضر جهان است. او با پورتو و اینتر لیگ قهرمانان اروپا را فتح کرده و به انتظار 50 ساله چلسی برای کسب یک عنوان قهرمانی پایان داد.

نقاط قوت: او تجربه بسیار خوبی در فوتبال انگلیس دارد و زبان انگلیسی را بهتر از اکثر گزینه‌های انگلیسی سرمربیگری سه شیرها صحبت می‌کند. همچنین اخبار موثقی وجود دارد که او تابستان امسال رئال مادرید را ترک خواهد کرد.

نقاط ضعف: کار با مورینیو کمی سخت است. او همیشه می‌خواهد هدایت تیمی را برعهده داشته باشد که در همه جنبه آن اختیار تام داشته باشد و کسی نتواند در کار او دخالت کند. یک مسئله دیگر هم این است که او مربیگری در یک تیم باشگاهی را ترجیح می‌دهد. مورینیو پیش از این اعلام کرده اگر روزی بخواهد هدایت تیم ملی را برعهده بگیرد روی نیمکت تیم ملی کشورش یعنی پرتغال خواهد نشست.

روی هاجسون
اتحادیه فوتبال انگلیس پیش از این سرمربی بومی که تجربه مربیگری در عرصه ملی را داشته باشد به عنوان سرمربی خود استخدام نکرده است اما روی هاجسون می‌تواند این رکورد را بشکند. او پیش از این هدایت تیم‌های ملی سوئیس، امارات و فنلاند را برعهده داشته است. سرمربی فعلی وست بروم یک شخصیت کاملا محترم در انگلیس است و تقریبا در نقاط مختلف جهان کار کرده است.

نقاط قوت: او احتمالا باتجربه‌ترین گزینه انگلیسی برای هدایت سه شیرهاست. او با سرمربیگری در عرصه ملی به خوبی آشناست و به دلیل خوشرویی و خوش برخوردی رابطه خوبی هم با رسانه‌ها و هواداران دارد.

نقاط ضعف: وقتی او در سال 2010 هدایت لیورپول را برعهده گرفت بسیاری معتقدند بودن موفق خواهد بود و این تیم را به روزهای اوج خود بازمی گرداند اما عملکرد ضعیف هاجسون باعث شد تنها پس از 31 بازی آنفیلد را ترک کند. به نظر می‌رسد شخصیت هاجسون به اندازه‌ای که بتواند با مسائل تیم ملی انگلیس کنار بیاید و آنها را برطرف کند بزرگ نیست.

گاس هیدینک
سرمربی هلندی که اکنون بدون تیم است تجربه بسیار زیادی هم در عرصه باشگاهی و هم در عرصه ملی دارد. او در دوران حضورش در چلسی ثابت کرد محبوبیت فوق العاده‌ای نزد بازیکنان، هواداران و رسانه‌ها دارد.

نقاط قوت: رزومه هیدینک استثنایی است. او در جام جهانی 1998 هدایت تیم ملی هلند را بر عهده داشت و تا مرحله نیمه نهایی رقابت‌ها بالا آمد، در جام جهانی 2002 با کره جنوبی درخشید و این تیم آسیایی را نیز تا نیمه نهایی رقابت‌ها رساند در یورو 2008 با روسیه نتایج فوق العاده‌ای کسب کرد و در مرحله نیمه نهایی رقابت‌ها مغلوب اسپانیا، قهرمان مسابقات شد. او در حال حاضر بدون تیم است و کاملا آماده قبول یک چالش جدید.

نقاط ضعف: بدون شک هیدینک برای قبول هدایت سه شیرها دستمزد بالایی از اتحادیه فوتبال انگلیس درخواست خواهد کرد و آنها نیز بعد از تجربه کاپلو ترجیح می‌دهند اگر گزینه خارجی می‌خواهند پول کمتری به او بپردازند. او همچنین نتوانسته با ترکیه و روسیه به دو تورنمنت بزرگ راه پیدا کند و بسیاری معتقدند او انگیزه قبل را ندارد.

مارتین اونیل
سرمربی فعلی ساندرلند که مربیگری را از تیم‌های گمنام محلی آغاز کرده و اکنون یکی از مشهورترین و محترم‌ترین مربیان لیگ برتر محسوب می‌شود. رفتار خاص او و اقتدارش باعث می‌شود بهترین عملکرد را از بازیکنانش بگیرد.

نقاط قوت: از زمانی که اونیل در اواسط دسامبر هدایت ساندرلند را برعهده گرفته این تیم بهتر از هر تیم دیگری در رقابت‌های لیگ برتر نتیجه گرفته است. او در زمان حضورش در آستون ویلا نیز عملکرد درخشانی از خود به جا گذاشته بود.

نقاط ضعف: اونیل یک ایرلندی ضدانگلیسی است و این یکی از موانع سر راه هدایت تیم ملی انگلیس برای اوست. او همچنین به تازگی هدایت ساندرلند، تیمی که از بچگی هوادار آن بوده را برعهده گرفته و بعید به نظر می‌رسد به این زودی‌ها آن را رها کند.

آرسن ونگر
یکی از پر سابقه ترین مربیان فوتبال جهان که اکنون 15 سال است هدایت آرسنال را برعهده دارد. او از سال 1996 سرمربی توپچی‌هاست او شاید یک فرانسوی باشد اما مدت زیادی است در انگلیس است و نمی‌توان او را یک مربی خارجی دانست. ونگر کاملا با فوتبال انگلیس آشناست و به خوبی انگلیسی حرف می‌زند.

نقاط قوت: به دلیل شیوه فوتبالی که ونگر ارائه می‌دهد می توان او را یک گزینه جذاب دانست. اگر انگلیسی‌ها به دنبال تغییر نسل فوتبال خود باشند ونگر سابقه بسیار زیادی در مربیگری و کشف بازیکنان جوان و با استعداد دارد. سرمربیگری در تیم ملی انگلیس بعد از یک دوره بلند مدت در آرسنال می‌تواند چالش جدیدی برای او باشد.

نقاط ضعف: ونگر به دلیل ناتوانی آرسنال در کسب جام از سال 2006 تا به حال تا حدودی آن درخشش خود را از دست داده است. اگر او تصمیم بگیرد در عرصه ملی مربیگری کند به نظر می‌رسد هدایت تیم ملی کشورش را قبول کند و روی نیمکت فرانسه بنشیند.

رافا بنیتز
سرمربی اسبق لیورپول بیش از یک سال است که هدایت هیچ تیمی را برعهده ندارد. او از دسامبر 2010 که اینتر را ترک کرد تا به حال بدون تیم بوده است. او برای یک پیشنهاد خوب تا به حال صبر کرده و سرمربیگری تیم ملی انگلیس می‌‍تواند برای او همان پیشنهاد مورد نظر باشد.

نقاط قوت: همه دلایل بالا به علاوه تجربه مربیگری در اسپانیا، ایتالیا و انگلیس. بزرگترین افتخار او رساندن لیورپول کم ستاره به عنوان قهرمانی اروپاست. او در یک دیدار دراماتیک در فینال لیگ قهرمانان موفق شد میلان را شکست دهد.

نقاط ضعف: سال آخر حضور او در لیورپول واقعا افتضاح بود، او تنها 6 ماه در اینتر دوام آورد. بدون شک بنیتز مربی بسیار خوبی است اما اگر اتحادیه فوتبال انگلیس از گزینه‌های بومی خود ناامید شود و به دنبال یک گزینه خارجی باشد این مربی اسپانیایی کیفیت فنی که آنها می‌خواهند را ندارد.

گرت ساوت گیت
ساوت گیت که 57 بازی ملی در کارنامه خود دارد در سال 2006 هدایت میدلزبورو را برعهده گرفت. او در سال 2009 از سمت خود برکنار شد و اکنون رئیس توسعه استعدادها در اتحادیه فوتبال انگلیس است.

نقاط قوت: او یک مربی جوان انگلیسی است که دستمزد پایینی هم خواهد داشت. او در کنار استوارت پی‌یرس تنها گزینه‌ای است که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی انگلیس را دارد.

نقاط ضعف: او تجربه بسیار کمی در عرصه مربیگری دارد و تنها در میدلزبورو مربیگری کرده که در پایان هم ناموفق بوده است.

نام‌های دیگر نیز می‌توانند در فهرست نامزدهای مربیگری تیم ملی فوتبال انگلیس جا داشته باشند. آلن پاردو، سام آلاردایس، کارلو آنچلوتی، مارک هیوز، پپ گواردیولا، آلن شیرر، دیوید بکهام، گلن هادل، استیو بروس و اسون گوران اریکسون را می‌توان گزینه‌های دیگر برای هدایت تیم ملی انگلیس دانست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 22 بهمن 1390برچسب:, ] [ 7:10 ] [ mahiar ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار فوتبال را از ما بخواهید
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 410
بازدید دیروز : 73
بازدید هفته : 538
بازدید ماه : 536
بازدید کل : 64442
تعداد مطالب : 401
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1